Mamy do zaprezentowania montaż instalacji LPG w Range Rover Sport 4.2l o mocy 395KM. Instalacja jaka została zamontowana, to BRC Plug&Drive. Range Rover jest trudnym pojazdem do montażu instalacji, ponieważ trzeba zdemontować kompresor aby następnie zdemontować kolektory ssące, kolejnym utrudnieniem jest dodatkowy montaż emulatora ciśnienia paliwa, który został zamontowany w bagażniku pod plastikami oraz utrudnieniem było po prostu ograniczenie miejsca na poszczególne podzespoły. Montaż owej instalacji trwał aż 4 dni, co dało nam profesjonalnie zamontowaną instalacje, oraz możliwość jazdy taniej . Zbiornik jaki został zamontowany ma wymiary 720×270 o pojemności 92L z czego zatankować możemy 80% zbiornika czyli zatankujemy około 73L gazu. Wlew gazu zamotowany został we wlewie benzyny z dodatkową dokrętką do tankowania. Przy aktualnych cenach gazu jest to duża oszczędność montując instalacje LPG do twojego samochodu . Serdecznie zapraszamy wszystkich klientów zainteresowanych montażem LPG na rozmowę i umówienie się na montaż danej instalacji. Pozdrawiamy GOMAR Motoryzajca
- Range Rover
- Komora silnika po montażu instalacji LPG
- Wtryskiwacze SQ32 które podłączone są pod dany cylinder.
- Wtryskiwacze SQ32 które podłączone są pod dany cylinder
- Zdjęcie poglądowe bez kompresora.
- Zdjęcie poglądowe bez kompresora oraz kolektorów ssących.
- Filtr fazy lotnej który wymieniamy co 15.000 km
- Filtry fazy ciekłej które wymieniamy co 30,000 tys. kilometrów!
- Reduktor lpg który zmienia stan skupiena gazu z ciekłgo na lotny.
- Przełącznik LPG, dzieki niemu mamy konrole nad poziomem gazu w zbiorniku oraz w kazdej chwili możemy zadecydować czy chcemy jechac na Benzynie czy też Gazie !
- Centrala sterująca instalacją gazową BRC Plug&Drive
- Emulator ciśnienia paliwa.
- Zbiornik jaki został zamontowany ma wymiary 720×270 o pojemności 92L z czego zatankować możemy 80% zbiornika czyli zatankujemy około 73L gazu.
- Wlew gazu
- Range Rover